HIT EXPRESS WEDDINGSHOWS: DE MOOISTE SHOWS VOOR DE MOOISTE DAG! 

De mooiste dag van jullie leven moet een onvergetelijke dag worden. Alles moet tot in de puntjes zijn geregeld. De kroon op een mooie huwelijksdag is een schitterend feest, dat verzorgd, gezellig, maar ook betaalbaar moet zijn, met een ervaren entertainer. De weddingshows ‚Äčzijn al meer dan 30 jaar onze grote specialiteit. Honderden bruidsparen en hun gasten hebben, door de jaren heen, een onvergetelijke dag beleefd dankzij onze shows. In sommige gevallen hebben we zelfs op de koperen bruiloft (na 12,5 jaar) of zilveren bruiloft (na 25 jaar) weer opgetreden bij hetzelfde bruidspaar. Of bij de kinderen, familie of bekenden. Zo gaat dat en zo lang doen we dus al bruiloftshows!

WAAROM EEN DJ OP JULLIE FEEST?

De muziek is altijd één van de eerste dingen die voor een trouwdag (moet) worden geregeld; Een partyband? Leuk, maar die zijn nogal prijzig..En als die band jullie favoriete nummer(s) of de favoriete muziek van jullie en jullie gasten niet kan spelen? Niet kunnen inhaken op de sfeer daardoor? Niet de hele avond spelen en regelmatig moeten pauzeren? Of er plotseling op de dag  van jullie bruiloft een belangrijk lid van de band ziek is? Of een slechte en onervaren DJ op jullie feest? Daar wordt nog jaren over gepraat en blijft rondzingen. Dat wil je toch niet op de mooiste dag? Dit zal jullie niet gebeuren met Hit Express Party Tour!

GOEDE VOORBEREIDING EN INFO

  • Onze mensen bereiden zich altijd zeer goed voor op de shows. Naast de info die we van jullie ontvangen, kunnen we na de boeking desgewenst een voorgesprek inplannen. Hier zullen we dan nader kennismaken en de bijzonderheden van het feest doornemen, zoals de muziek en de indeling van de avond. Tijdens dit gesprek kunnen we jullie en/of de ceremoniemeester ook voorzien van de nodige tips en adviezen.
  • Na de definitieve boeking ontvangen jullie van ons ook een checklist met partytips, die we zelf uit eigen ervaring hebben opgesteld. We hebben immers door de jaren veel ervaring op gedaan met honderden bruiloften, feesten en evenementen van groot tot klein. We kennen de "do's en dont's" als geen ander. Een zaaleigenaar bijvoorbeeld, zegt vaak jullie alles te kunnen vertellen. Maar in de praktijk blijkt, dat men dingen vergeet als het om de muziek gaat. Een zaaleigenaar legt de nadruk op de drankjes en de hapjes, hetgeen ook logisch is. Terwijl juist de muziek heel belangrijk is. Dat kan immers jullie feest "maken of breken". Daarom stemmen we in veel gevallen ook zelf af met de zaal. Om bijvoorbeeld vooraf te weten wat de huisregels zijn, de draaiplek van de show is, of er voldoende ruimte is, er wel of geen podium is, de benodigde apparatuur en hoe elektriciteitsvoorziening is geregeld. Achteraf vindt men dit heel prettig. In sommige gevallen kennen we elkaar al van eerdere optredens, of zijn we zelfs "kind aan huis" bij bepaalde zalen, dus is afstemming niet meer nodig. 
  • De muzikale voorbereiding (wat meer werk is dan menigeen denkt), wordt in de meeste gevallen al ver van te voren gedaan. Hiermee houdt de dienstdoende DJ rekening met jullie wensen, maar ook zeker met die van de gasten. Want: Als jullie gasten een geweldig feest hebben beleefd, dan hebben jullie dat automatisch ook! Laat niet te veel jullie eigen muziekvoorkeur spreken. Hier wordt vaak een vergissing mee gemaakt. Jullie zorgen niet voor een onvergetelijk feest, dat doen de DJ en jullie gasten! Geef de DJ ook de nodige vrijheid: Hij is een maestro op dat gebied en weet als geen ander hoe je de juiste sfeer neer zet. 

GEEN OMKIJKEN! WIJ REGELEN HET !

Een bruiloft voorbereiden is al veel werk. Er komt veel op jullie af. Wij nemen veel voor onze rekening om jullie rust te geven en te genieten van jullie mooiste dag.

  • In veel gevallen stemmen we dus zelf ook af met de feestlocatie. Soms gaan we zelfs langs van te voren, of doen we de bespreking samen met jullie samen op feestlocatie, zodat we "twee vliegen in één klap" kunnen doen. Let wel: Een voorbespreking op locatie is niet altijd bij de prijs inbegrepen. Tenzij het voor ons in de nabijheid is. Jullie kunnen je voorstellen, dat we niet honderden kilometers kunnen rijden voor een voorbespreking. Hierover kunnen afspraken worden gemaakt of het kan telefonisch gebeuren. Dat werkt ook prima is onze ervaring.
  • Er is altijd een "reserve DJ" bij ons beschikbaar, mocht jullie DJ ziek zijn of door omstandigheden niet kunnen komen. Eigenlijk willen we niet spreken van een "reserve DJ"; Onze mensen zijn namelijk allemaal van de beste kwaliteit.
  • Wij zorgen voor de opbouw van alle apparatuur, licht en geluid, vervoer en transport. Dit wordt van te voren opgebouwd in overleg met de zaaleigenaar. Soms gebeurt dit al de dag voor het feest, om geen storing te hoeven veroorzaken tijdens de receptie of het diner.